tirsdag den 5. juli 2011

Tre-too-eeeeeeen...

Hey du :) Det her er så min blog og her er mit første blogindlæg. Bloggen kommer til at handle om min tur til New Zealand, så du herhjemme kan følge med i mit liv på den anden side af kloden!


Så er det snart onsdag! Om under et døgn er min rejse begyndt og jeg må ærgeligt sige at det er med sommerfugle i maven, svedige håndflader og tanker der flyver højt. Det bliver også en start på et eventyr, som jeg - uanset hvordan det end kommer til at gå - aldrig vil glemme. H. C. Andersen sagde engang: "at rejse er at leve", og hvis det citat holder stik, så er jeg i hvert fald på vej til at leve mit liv!
  Der er mange ting som fylder min hjerne til randen, f.eks. hvordan er Wendy og Maia (min værtsfamilie)? Jeg har dog både skypet med dem og mailede frem og tilbage med dem, men det er stadigvæk ikke det samme som at se og snakke med en person ansigt til ansigt... Uhh, det bliver altså spændende snart at komme afsted, selvom det dog også bliver en smule vemodigt at sige farvel til alt det velkendte og trygge.
 Nu vil jeg smutte videre og pakke de sidste ting! :)

Vi skrives fra New Zealand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar