lørdag den 29. oktober 2011

Auckland!

Ja, saa i den sidste weekend af ferien var jeg i Auckland! Hvis i har fulgt med i det derhjemme, saa var det den weekend hvor All Blacks spillede i finalen af RWC (Rugby World Cup) 2011, saa det var helt fantastisk, for kampen blev spillet i Eden Park, Auckland! :) Jeg var ikke inde og se finalen live, men bare hele atmosferen var fantastisk! ubeskrivelig! Dog saa som min foerste sete rugby kamp ever, saa jeg bronzefinalen mellem Australien og Wales, hvilket ogs var virkelig vildt, for vi ankom fredag middag og saa helt spontant fordi der stadigvaek var frie billetter tog Maia og jeg ind og saa kampen!! Det var saa vildt! :D Men som du nok kan se har jeg haft en rigtig god ferie, men nu er det tilbage til hverdag med skole for den sidste uges tid, og den kommende halvanden uge! ;) Og her repeterer vi bare, saa aerlig talt er der ikke saa meget for mig at lave, saa jeg laeser mest :) Men efter det har vi tre uger med et specielt program mens dem som sidder forskellige eksamner har eksamner og saa har jeg naesten to maaneders sommerferie tror jeg nok :P Hehe, det er ikke fordi jeg gaar saa meget i skole hernede, men i det mindste oplever jeg en masse! :)
Billeder fra Auckland skal nok komme op snart, jeg skal bare have lagt dem over paa pc'en foerst!
Forresten, saa er det jo snart jul! Jeg forventer lidt at det snart bliver koldere i vejret hernede, men jeg ved jo godt at det kun bliver varmere fra nu af :/ Wierd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar